MOVIE TIME: PASKAL "SAYA TENANG DI LAUT"



Korban nyawa demi Negara tercinta


Hello
Assalamualaikum guys.


So semalam aku berkesempatan untuk menonton Paskal dekat Gsc Setia City Mall.Guys what, aku mengalirkan air mata sebanyak tiga kali dan aku rasa nak repeat lagi ceritanyaAku totally tak berapa nak tahu sangat pasal Team Paskal ni tapi lepas aku tengok cerita ini sedikit sebanyak aku faham dan banyak benda yang aku dapat pelajari.Cerita ini berdasarkan cerita sebenar pada tahun 2011 *Untuk tahu lebih lanjut pasal boleh search wikipedia ( Operasi Fajar 8:Teluk Aden)

Apa yang boleh aku cakap sekarang ni aku bagi 11/10 bintang untuk cerita ini,Dan sekarang aku dapat rasakan perasaan seebuah keluarga yang harus melepaskan ahli kelurganya untuk berjuang demi Negara.Dan aku sangat berharap korang tengok movie ni.Dan kalau dah tengok apa kata korang comment kat aku apa pendapat korang pasal cerita ini.

Terima Kasih Allah


Comments

Popular Posts