Ada Masalah Nak Bangun Pagi?

Hello
Assalamualaikum Guys

Bertemu kita kembali didalam Syakila Zam Palace.Okey first of all,sorry sebab dah lama tak update blog sebab aku tak idea nak buat blog pasal apa.Nak buat pasal kehidupan sendiri macam dah biasa sangatkan tapi apa apa pun hari ni aku nak "Review" satu Apps yang aku dah lama guna dekat Play Store and aku tak pasti dekat App Store ada ke tak App ni. This App Call

"ABAIKAN MUKA AKU"

Aku dah guna App ni lebih kurang 4 bulan dah aku guna apps ni.Bagi aku apps ini sangatlah berkesan kepada sesiapa yang ada masalah tidur.Maksudnya Susah nak bangun tidur.Memandangkan aku ni seorang yang tidur lewat pagi dan nak bangun awal so aku try apps ni dan ianya berhasil.







Aku tak cakap kosong.Aku sertakan bukti yang aku dah lama guna Apps ni walaupun tak berapa lama lah kan cuba beberapa bulan.So apa lagi yang korang boleh buat dengan apps ni ye.Jap aku spam gambar lagi.

Ini Untuk Scan Barcode



Ini untuk jawap soalan pagi2 buta
dari 1 Soalan sehingga 198 Soalan dan dia ada level dia tersendiri
Easy Normal Hard
So Pilihan ditangan Anda.



Ini pulak shaking
Dia dari 5 kali hingga 995 kali lah kau goncang PHONE tu
ini pun ada Level dia
Easy Normal Hard

Ini pulak Tangkap gambar.Tapi hanya satu gambar je tak silap aku.

 


Ini pula macamana kau nak setting the thing.

So aku suggestkan kepada sesiapa yang diluar sana untuk guna apps ini.Sebab dekat aku dia sangat berkesan.Tapi ada jugak masa masanya aku bangun lewat kalau seharian tu kau marathon keliling taman mungkin lewat jugak bangunnya.

Terima Kasih Allah

"Alarm yang terbaik ialah Ibu Bapa Kita" 


Credit To Delight Room Co.,LTD



Comments

Popular Posts